KSIĄŻKA
Komercjalizacja Produktów Żywnościowych - Bogdan Sojkin [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Bogdan Sojkin
Ilość stron 230
Okładka broszurowa
Opis We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce. Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.
EAN 9788320820263
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2012-04-30
Tytuł oryginalny Komercjalizacja Produktów Żywnościowych
ISBN 978-83-208-2026-3
Autor Bogdan Sojkin
Rok wydania 2012
Wydawca PWE
Ilość stron 230
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23,5 cm