KSIĄŻKA
Kody Qr Zabijają Małe Kotki Jak Zrazić Klientów Zniechęcić Pracowników i Podkopać Fundamenty Swojego - Scott Stratten, Alison Kramer [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Zarządzanie
Autor Scott Stratten, Alison Kramer
Ilość stron 200
Okładka miękka
Opis Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty naszpikowane hashtagami. Newslettery wysyłane coraz częściej do coraz większej grupy odbiorców. Mobilne narzędzia marketingowe kuszą wszystkich właścicieli firm. Są stosunkowo tanie, proste w użyciu i pozornie pozwalają na dotarcie do mnóstwa ludzi. Szkoda tylko, że zamiast działać - wkurzają. A czasem nawet zabijają małe kotki! Mobilny marketing ma ogromny potencjał. Problem w tym, że zepsuliśmy go, zanim zdążyliśmy się o tym przekonać. Jest wykorzystywany nachalnie, błędnie i bez opamiętania. Nie zajdziesz daleko, jeśli będziesz robić właściwie kilka rzeczy, a niewłaściwie całą resztę. Nie skanuj kodu QR, tylko sięgnij po tę książkę. To pozycja obrazkowa dla tych, którzy tekstu mają już powyżej uszu. Dowiedz się, czego nie należy robić, i przeczytaj kilka bystrych uwag na temat błędów, których możesz uniknąć. Scott Stratten jest prezesem UnMarketing. Napisał wiele znakomitych poradników biznesowych. Spójrz na tę książkę. To dziwny podręcznik obrazkowy - zupełnie inny od czegokolwiek, co czytałeś do tej pory. A na dodatek: działa! Forbes.com uznał Scotta Strattena za jedną z pięciu najbardziej wpływowych postaci mediów społecznościowych na świecie. Wejdź na UnMarketing.com.
EAN 9788324691036
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2014-10-29
ISBN 978-83-246-9103-6
Autor Scott Stratten, Alison Kramer
Rok wydania 2014
Ilość stron 200
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 17.0 x 11.5 cm