KSIĄŻKA
Kierowanie Małą Firmą - Mirosław Laszczak [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Mirosław Laszczak
Ilość stron 208
Okładka broszurowa
Opis Obiegowy pogląd głosi, że ludzie dzielą się na tych, którzy mają firmę i tych, którzy chcą ją mieć. Znaczna część Czytelników serii WARSZTATY MENEDŻERSKIE należy do którejś z tych grup. Z myślą o nich została przygotowana ta książka - barwna opowieść o ciekawej krainie ludzi przedsiębiorczych. O tym, w jaki sposób myślą o biznesie, czego się boją, dlaczego uchodzą za mocnych, upartych ludzi, co robią, żeby sprzedać swój towar. Czytając kolejne rozdziały Czytelnik będzie miał możność poznania, jak uczynią swą firmę bardziej konkurencyjną i jak samemu działać bardziej skutecznie. Dowie się, jak ułożyć kontakty z instytucjami kredytowymi, rywalami i zatrudnionymi ludźmi. Wreszcie - jak wpływać na rynek i kształtować przyszłość swoją i firmy. Oprócz wskazówek natury teoretycznej Autor przytacza historie wielkich biznesmenów, pouczające anegdotki na ich temat, poddaje Czytelnika licznym testom na istnienie "żyłki biznesowej", słowem wciąga Go w grę i zmusza do ciągłej konfrontacji z pytaniem: "Czy ja - Nowak, Kowalski, Iksiński - nadaję się na przedsiębiorcę". Jest to więc książka dla ludzi odważnych, którzy nie boją się podjąć ryzyka i zagrać o wielką stawkę - sukces na rynku.
EAN 9788388840531
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2005-05-10
Tytuł oryginalny Kierowanie Małą Firmą
ISBN 83-88840-53-3
Autor Mirosław Laszczak
Rok wydania 2004
Wydawca Poltext
Ilość stron 208
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16,5 x 23,5 cm