KSIĄŻKA
Kapitał konwersacyjny. Jak tworzyć rzeczy, o których inni będą chcieli rozmawiać - Bertrand Cesvet, Tony Babinski, Eric Alper [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Bertrand Cesvet, Tony Babinski, Eric Alper
Ilość stron 274
Okładka twarda
Opis Spraw, aby to konsumenci byli zaangażowani w popularyzację Twoich produktów! Czy droga do sukcesu Twojej marki wiedzie tylko przez kosztowne kampanie marketingowe? Nie! To kapitał konwersacyjny jest lepszym i znacznie tańszym rozwiązaniem. Autorzy niniejszej książki, czerpiąc z własnego doświadczenia w marketingu czołowych marek, pokazują czynniki, które kształtują mechanizm poczty pantoflowej, i mówią, jak osadzić je w produktach. Pomagają w ten sposób czytelnikom stworzyć rzeczy, które dla konsumentów staną się atrakcyjnym tematem do rozmów. Konsumenci zaczną mówić o Twoich produktach!
EAN 9788326405655
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-264-0565-5
Autor Bertrand Cesvet, Tony Babinski, Eric Alper
Rok wydania 2010
Ilość stron 274
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 15.5x21 cm