KSIĄŻKA
Kampania wyborcza. Strategia sukcesu - Sergiusz Trzeciak [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Sergiusz Trzeciak |
Ilość stron | 232 |
Okładka | broszurowa, ze skrzydełkami |
Opis |
Przewodnik ten stanowi kompendium praktycznej wiedzy dotyczącej prowadzenia kampanii wyborczej. Adresowany jest do kandydatów startujących w wyborach parlamentarnych i samorządowych wszystkich szczebli, członków sztabów wyborczych i wolontariuszy. Przydatny jest również dla osób ubiegających się o wybieralne funkcje w organach państwowych, związkach i samorządach zawodowych, organizacjach społecznych i politycznych oraz dla wszystkich zainteresowanych problematyką wyborczą. Z książki dowiesz się jak: 1. Budować strategię kampanii 2. Planoiwać kampanię 3. Organizować zespół 4. Organizować biuro wyborcze 5. Finansować kampanię wyborczą 6. Przygotowywać materiały wyborcze 7. Zadbać o wizerunek kandydata 8. Przeprowadzić kampanię bezpośrednią 9. Przeprowadzić kampanię pośrednią - medialną 10. Przeprowadzić kampanię ukierunkowaną 11. Przeprowadzić kampanię negatywną 12. Etycznie prowadzić kampanię "Autor dołożył wielu starań, by poradnik był przystępny, klarowny i ciekawy. Już lektura pierwszych rozdziałów dowodzi, że to się mu udało". "Rzeczpospolita", 19.08.2002 "Książka Sergiusza Trzeciaka przedstawia logiczną i systematyczną analizę przebiegu typowej kampanii wyborczej, warunki sukcesu oraz praktyczne rady i wskazówki, jak sprostać jej wyzwaniom". Prof. Zbigniew Pełczyński Przewodniczący Stowarzyszenia "Szkoła Liderów" Oxford, kwiecień 2002 |
EAN | 9788372988218 |
Dział | KSIĄŻKA |
ISBN | 83-7298-821-8 |
Autor | Sergiusz Trzeciak |
Rok wydania | 2005 |
Wydawca | Zysk i S-ka |
Ilość stron | 232 |
Okładka | broszurowa, ze skrzydełkami |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 145x205 mm |
Sergiusz Trzeciak
Pozostałe
Książki