KSIĄŻKA
Jednominutowy Przedsiębiorca (Twarda) - Ken Blanchard, Don Hutson, Ethan Willis [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Autor | Ken Blanchard, Don Hutson, Ethan Willis |
Ilość stron | 132 |
Okładka | twarda z obwolutą, twarda |
Opis |
W Jednominutowym przedsiębiorcy autorzy opowiadają inspirującą historię człowieka, który podejmuje wyzwanie i zakłada własną firmę. W tej inspirującej i bardzo ciekawej opowieści stykamy się z kardynalnymi problemami, jakim stawiają czoło początkujący przedsiębiorcy - od szukania nowych źródeł dochodu po zdobywanie zaangażowanych pracowników oraz lojalnych klientów. Co więcej, poznajemy tajemnice, jak zostać przedsiębiorcą, jak budować i zestawiać elementy firmy, jak zapewnić płynność finansową. Ponadto w książce znalazły się nieocenione rady takich przedsiębiorców i specjalistów jak Shelton Bowles, Peter Drucker, Michael Gerber i Charlie Jones.
Dzisiaj w dobie największego boomu przedsiębiorczości w dziejach Stanów Zjednoczonych nadal dzieje się tak, że upadają cztery z pięciu założonych firm. Jednominutowy przedsiębiorca zawiera skarbnicę wiedzy o tym, jak temu zjawisku przeciwdziałać. W Jednominutowym przedsiębiorcy autorzy opowiadają inspirującą historię człowieka, który podejmuje wyzwanie i zakłada własną firmę. W tej inspirującej i bardzo ciekawej opowieści stykamy się z różnorodnymi problemami, jakim stawiają czoło początkujący przedsiębiorcy ? od szukania nowych źródeł dochodu po zdobywanie zaangażowanych pracowników oraz lojalnych klientów. Co więcej, poznajemy tajemnice, jak zostać przedsiębiorcą, jak budować i zestawiać elementy firmy, jak zapewnić płynność finansową. Ponadto w książce znalazły się nieocenione rady takich przedsiębiorców i specjalistów jak Shelton Bowles, Peter Drucker, Michael Gerber i Charlie Jones. |
EAN | 9788360652718 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2010-04-18 |
Tytuł oryginalny | Jednominutowy Przedsiębiorca (twarda), The One Minute Enterpreneur |
ISBN | 978-83-60652-71-8 |
Autor | Ken Blanchard, Don Hutson, Ethan Willis |
Wydanie | 1 |
Rok wydania | 2010 |
Wydawca | Studio Emka |
Ilość stron | 132 |
Okładka | twarda z obwolutą, twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 14 x 21,5 cm, 138 x 217 x 18 |
Ken Blanchard
Marketing
Książki