KSIĄŻKA
Jakość I Efektywność Usług Hotelsrskich - Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Seria TURYSTYKA
Autor Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył
Ilość stron 232
Okładka broszurowa
Opis Książka zawiera kompleksową, nowoczesną wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są licznymi przykładami z praktyki. Podręcznik zaopatrzony jest w polsko-angielski słowniczek pojęć, literaturę zalecaną, bibliografię, indeks i pytania.
Publikacja jest kierowana zarówno do wykładowców i studentów, jak i do praktyków z branży turystycznej i hotelarskiej oraz samorządów lokalnych kształtujących regionalne produkty turystyczne.
EAN 9788301151447
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2007-11-10
Tytuł oryginalny Jakość I Efektywność Usług Hotelsrskich
ISBN 978-83-01-15144-7
Seria TURYSTYKA
Autor Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył
Rok wydania 2007
Wydawca PWN
Ilość stron 232
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16,5 x 24 cm