KSIĄŻKA
Jak Rozmawiać Z Klientami (broszurowa) - Diane Berenbaum, Tom Larkin [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Diane Berenbaum, Tom Larkin |
Ilość stron | 288 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Klient rzadko bywa rozpieszczany. Raz na jakiś czas trafia nam się jednak okazja doświadczenia prawdziwie pięknych momentów - chwil, które decydują o zakupie, wprawiają w dobry nastrój, budują opinię o firmie. Magia? A może po prostu MAGIC?W tej książce znajdziesz wiele rozważań dotyczących sfery relacji na styku sprzedawca-klient, wspartych przykładami z życia i anegdotami. Ich wspólną cechą jest rozmowa z klientem, a więc to, z czym każdy sprzedawca boryka się na co dzień. Diane Berenbaum i Tom Larkin, autorzy nowatorskiej metody szkolenia pracowników zwanej MAGIC, przybliżą ci tajniki skutecznej komunikacji z klientem i podadzą wiele cennych wskazówek oraz ćwiczeń pomocnych w kontrolowaniu i rozwijaniu tej umiejętności.MAGIC to nie jest prosty zestaw formułek gwarantujących sukces. To proces samodoskonalenia i zmiany postaw. To sposób bycia nastawiony na respektowanie drugiej osoby. To zestaw prostych ćwiczeń i doświadczeń, które pomogą ci otworzyć oczy na ten najważniejszy element codziennej pracy. Albo nawet życia - wszak komunikacja jest podstawą naszej społecznej egzystencji. Wielokrotnie sprawdzana i doskonalona metoda 33 kroków MAGIC pomoże ci ocenić, zmierzyć i rozwinąć zdolności komunikacyjne. W tej książce znajdziesz także wiele pomysłów na budowanie i umacnianie relacji w zespole oraz wiele praktycznych uwag dotyczących kompleksowego szkolenia pracowników w zakresie komunikacji. |
EAN | 9788361040705 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2009-01-21 |
Tytuł oryginalny | Jak Rozmawiać Z Klientami (broszurowa) |
ISBN | 978-83-61040-70-5 |
Autor | Diane Berenbaum, Tom Larkin |
Rok wydania | 2009 |
Wydawca | MT Biznes |
Ilość stron | 288 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 14 x 22 cm |
Pozostałe
Książki