KSIĄŻKA
Jak Rozmawiać Z Klientami (broszurowa) - Diane Berenbaum, Tom Larkin [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Diane Berenbaum, Tom Larkin
Ilość stron 288
Okładka broszurowa
Opis Klient rzadko bywa rozpieszczany. Raz na jakiś czas trafia nam się jednak okazja doświadczenia prawdziwie pięknych momentów - chwil, które decydują o zakupie, wprawiają w dobry nastrój, budują opinię o firmie. Magia? A może po prostu MAGIC?W tej książce znajdziesz wiele rozważań dotyczących sfery relacji na styku sprzedawca-klient, wspartych przykładami z życia i anegdotami. Ich wspólną cechą jest rozmowa z klientem, a więc to, z czym każdy sprzedawca boryka się na co dzień. Diane Berenbaum i Tom Larkin, autorzy nowatorskiej metody szkolenia pracowników zwanej MAGIC, przybliżą ci tajniki skutecznej komunikacji z klientem i podadzą wiele cennych wskazówek oraz ćwiczeń pomocnych w kontrolowaniu i rozwijaniu tej umiejętności.MAGIC to nie jest prosty zestaw formułek gwarantujących sukces. To proces samodoskonalenia i zmiany postaw. To sposób bycia nastawiony na respektowanie drugiej osoby. To zestaw prostych ćwiczeń i doświadczeń, które pomogą ci otworzyć oczy na ten najważniejszy element codziennej pracy. Albo nawet życia - wszak komunikacja jest podstawą naszej społecznej egzystencji.
Wielokrotnie sprawdzana i doskonalona metoda 33 kroków MAGIC pomoże ci ocenić, zmierzyć i rozwinąć zdolności komunikacyjne. W tej książce znajdziesz także wiele pomysłów na budowanie i umacnianie relacji w zespole oraz wiele praktycznych uwag dotyczących kompleksowego szkolenia pracowników w zakresie komunikacji.
EAN 9788361040705
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-01-21
Tytuł oryginalny Jak Rozmawiać Z Klientami (broszurowa)
ISBN 978-83-61040-70-5
Autor Diane Berenbaum, Tom Larkin
Rok wydania 2009
Wydawca MT Biznes
Ilość stron 288
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14 x 22 cm