KSIĄŻKA
Iraq issue in the rhetoric of George W. Bush - Vadym Zheltovskyy [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Vadym Zheltovskyy
Ilość stron 290
Okładka miękka
Opis Należy przede wszystkim pozytywnie ocenić wybór i sposób ujęcia problematyki będącej przedmiotem książki, gdyż jest to z jednej strony istotny przyczynek do badań nad rolą retoryki w marketingu politycznym, z drugiej zaś zarówno diagnoza jak i wnioski sformułowane przez Autora są niezwykle cenne z punktu widzenia praktyki politycznej i powinny stać się przedmiotem refleksji nad przebiegiem programowania procesów decyzyjnych administracji amerykańskiej w wykonaniu Republikanów. Podkreślić należy w szczególności pionierski charakter pracy, stanowiącej - według mojej wiedzy - pierwszą w naszym kraju próbę opisu i analizy wystąpień publicznych prezydenta USA w kontekście decyzji politycznych i militarnych podejmowanych przez waszyngtońską administrację. prof. dr hab. Jerzy Olędzki Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
EAN 9788375453355
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788375453355
Autor Vadym Zheltovskyy
Rok wydania 2012
Język polski
Ilość stron 290
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.0x23.5cm