KSIĄŻKA
Inteligentny biznes Jak Alibaba uczy działać, konkurować i wygrywać w cyfrowym świecie? [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Własna działalność
Opis

Jak działać skutecznie, konkurować, sprzedawać więcej i wygrywać w świecie, w ktĂłrym wszystko staje się cyfrowe?

Czas porzucić przestarzałe praktyki biznesowe, opracować nowy biznes plan i budować przewagę dzięki nowym technologiom - tak jak udało się to Grupie Alibaba, zaliczanej do absolutnej czołĂłwki światowego biznesu, ktĂłra zaczynała od 18 osĂłb zebranych w małym mieszkaniu Jacka Ma, byłego nauczyciela języka angielskiego z Hangzou w Chinach, a dziś - po 20 latach - jej wartość rynkowa wyceniana jest na niemal 500 mln dolarĂłw!

Jak niewielkiej firmie z Chin udało się osiągnąć tak spektakularny sukces? Na czym polega wykorzystywana przez platformę Jacka Ma formuła inteligentnych przedsiębiorstw? Co skrywa przełomowa logika biznesowa Smart Business?

Poznaj biznes idea i tajemnice sukcesu giganta internetowego z Chin i dowiedz się, jak wykorzystać je w swojej firmie - niezależnie od jej wielkości oraz branży - dzięki lekturze premierowej książki \"Inteligentny biznes. Jak Alibaba uczy działać, konkurować i wygrywać w cyfrowym świecie?\".

Autor książki, Ming Zeng, wieloletni doradca strategiczny w Alibabie wyjaśnia, w jaki sposĂłb sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, mobilny internet czy przetwarzanie w chmurze, redefiniują sposĂłb tworzenia wartości. Zdradza swĂłj nowy pomysł na biznes, prezentując Smart Business, ktĂłry dzięki wykorzystaniu informacji w czasie rzeczywistym i technologii pozwala organizacjom na całym świecie osiągać spektakularne wyniki.

Dzięki lekturze dowiesz się m.in. jak:

  • zautomatyzować podejmowanie decyzji poprzez uczenie maszynowe - dostępne dziś każdej firmie niezależnie od jej profilu i wielkości,
  • tworzyć nowe produkty i modyfikować obecną ofertę na podstawie danych klientĂłw w czasie rzeczywistym,
  • dostroić cele strategiczne do zmian technologicznych i swojego miejsca w ekosystemie biznesowym, maksymalizując tworzoną przez firmę wartość.
EAN 9788395395727
Dział KSIĄŻKA
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]