KSIĄŻKA
Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Ilość stron 182
Okładka miękka
Opis Monografia jest rezultatem badań nad zarządzaniem przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej z punktu widzenia organizacyjnego uczenia się. Podjęte badania umożliwiły poszukiwanie niestandardowych sposobów i metod zarządzania przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej. W procesie badawczym uprawomocniono analizy jakościowe jako współistotne z analizami ilościowymi. Pozwoliło to na aplikację zarządzania wiedzą i organizacyjnego uczenia się do przestrzeni biznesu turystycznego, sformułowanie i wykorzystanie metodyki paradoksów sytuacji kryzysowej w analizie przedsiębiorstw turystycznych, identyfikację modeli zarządzania w sytuacjach trudnych, a także zaproponowanie metodyki tworzenia potencjału do zarządzania kryzysowego oraz kreowania modeli biznesu przedsiębiorstwa uczącego się w kryzysie.
EAN 9788323334644
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-233-3464-4
Rok wydania 2013
Język polski
Ilość stron 182
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wysokość (razem z opakowaniem) 10
Długość (razem z opakowaniem) 236
Szerokość (razem z opakowaniem) 166