KSIĄŻKA
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps - Katarzyna Michalak [KSIĄŻKA]

3599

Wysyłamy w 72h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Zarządzanie
Powiązania Nowości
Autor Katarzyna Michalak
Ilość stron 160
Okładka miękka
Opis Sukces Twojego Klienta, to również Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi. A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ? ta książka jest dla Ciebie. Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, stanowiła Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang. Customer Journey Map). Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Dodatkowo w pełni zrozumiesz jego potrzeby i oczekiwania. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz Klientowi wyznaczając trasę podróży! Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, a także jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak wykorzystać pozyskaną wiedzę. Przed wyruszeniem w drogę, należy zadbać o dobre przygotowanie. To jak? Ruszamy w drogę?
EAN 9788328396012
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2024-04-09
ISBN 978-83-283-9601-2
Autor Katarzyna Michalak
Rok wydania 2024
Ilość stron 160
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]