KSIĄŻKA
Innowacje. Następny Krok - Clayton M. Christiansen, Scott D. Anthony, Erik A. Roth [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Biznes - opracowania ogólne |
Autor | Clayton M. Christiansen, Scott D. Anthony, Erik A. Roth więcej |
Ilość stron | 15 x 22,5 cm, 378 |
Okładka | twarda z obwolutą |
Opis |
Innowacje. Następny krok" opiera się na sprawdzonych teoriach nakreślonych we wcześniejszych pracach Christensena. Autorzy uzasadniają dlaczego przy użyciu tych teorii nawet w oparciu o niepewne informacje, można przewidzieć, jak potoczą się losy danej branży i dzięki tej prognozie podjąć mądrzejsze decyzje.
Posługując się dogłębnymi studiami branż - komunikacji lotniczej, szkolnictwa, elektroniki półprzewodnikowej i telekomunikacji. Książka szkicuje analityczny model i dostarcza praktyczne diagnozy oraz metody, które pozwolą osobom podejmującym decyzje:
Wskazać prowadzące do zmian branży firmy albo modele działalności na długo przed tym, jak rynki i eksperci zauważą, że coś się święci Przewidzieć, kto zwycięży, a kto przegra w bezpośrednich starciach konkurencji Ocenić, czy konkretne decyzje firmy zwiększą, czy zmniejszą jej szanse na sukcesZe swoim unikalnym spojrzeniem na zmiany rynku Innowacje. Następny krok pomoże każdemu, kto ma swój udział w sukcesach firmy, dostrzec przyszłość wyraźniej i zastosować wizjonerską teorię innowacji we własnej pracy. Innowacje. Następny krok" opiera się na sprawdzonych teoriach nakreślonych we wcześniejszych pracach Christensena. Autorzy uzasadniają dlaczego przy użyciu tych teorii nawet w oparciu o niepewne informacje, można przewidzieć, jak potoczą się losy danej branży i dzięki tej prognozie podjąć mądrzejsze decyzje.
Posługując się dogłębnymi studiami branż - komunikacji lotniczej, szkolnictwa, elektroniki półprzewodnikowej i telekomunikacji. Książka szkicuje analityczny model i dostarcza praktyczne diagnozy oraz metody, które pozwolą osobom podejmującym decyzje:
Wskazać prowadzące do zmian branży firmy albo modele działalności na długo przed tym, jak rynki i eksperci zauważą, że coś się święci Przewidzieć, kto zwycięży, a kto przegra w bezpośrednich starciach konkurencji Ocenić, czy konkretne decyzje firmy zwiększą, czy zmniejszą jej szanse na sukcesZe swoim unikalnym spojrzeniem na zmiany rynku Innowacje. Następny krok pomoże każdemu, kto ma swój udział w sukcesach firmy, dostrzec przyszłość wyraźniej i zastosować wizjonerską teorię innowacji we własnej pracy. Innowacje. Następny krok opiera się na sprawdzonych teoriach nakreślonych we wcześniejszych pracach Christensena. Autorzy uzasadniają dlaczego przy użyciu tych teorii nawet w oparciu o niepewne informacje, można przewidzieć, jak potoczą się losy danej branży i dzięki tej prognozie podjąć mądrzejsze decyzje. Posługując się dogłębnymi studiami branż ? komunikacji lotniczej, szkolnictwa, elektroniki półprzewodnikowej i telekomunikacji. Książka szkicuje analityczny model i dostarcza praktyczne diagnozy oraz metody, które pozwolą osobom podejmującym decyzje: ? Wskazać prowadzące do zmian branży firmy albo modele działalności na długo przed tym, jak rynki i eksperci zauważą, że coś się święci ? Przewidzieć, kto zwycięży, a kto przegra w bezpośrednich starciach konkurencji ? Ocenić, czy konkretne decyzje firmy zwiększą, czy zmniejszą jej szanse na sukces Ze swoim unikalnym spojrzeniem na zmiany rynku Innowacje. Następny krok pomoże każdemu, kto ma swój udział w sukcesach firmy, dostrzec przyszłość wyraźniej i zastosować wizjonerską teorię innowacji we własnej pracy. |
EAN | 9788360652923 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2010-12-14 |
Tytuł oryginalny | Innowacje Następny Krok (twarda), Seeing What's Next |
ISBN | 978-83-60652-92-3 |
Autor | Clayton M. Christiansen, Scott D. Anthony, Erik A. Roth, Er Roth |
Tłumaczenie | Realizacja 3-5 Dni Roboczych |
Rok wydania | 2010 |
Wydanie | 1 |
Wydawca | Studio Emka |
Ilość stron | 15 x 22,5 cm, 378 |
Okładka | twarda z obwolutą |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 2010, 160 x 234 x 29 |
Biznes - opracowania ogólne
Książki