KSIĄŻKA
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Brian Halligan, Dharmesh Shah
Ilość stron 320
Okładka miękka
Opis

Wciągnij klienta w swe sieci
  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe,
które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:

  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.


Wciągnij klienta w swe sieci
  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:

  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

EAN 9788324627271
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2010-08-02
Tytuł oryginalny Inbound Marketing: Get Found Using Google, Social Media, and Blogs (The New Rules of Social Media)
ISBN 978-83-246-2727-1
Autor Brian Halligan, Dharmesh Shah
Tłumaczenie Bartosz Sałbut
Wydawca OnePress
Ilość stron 320
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary A5