KSIĄŻKA
Imperatyw zysku? - Ewa Migaczewska [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Socjologia ogólna
Autor Ewa Migaczewska
Ilość stron 266
Okładka miękka
Opis Opiniowana książka jest tekstem w moim przekonaniu ważnym i aktualnym. Podejmuje problem funkcjonowania mediów masowych [?], ich oddziaływania na ludzi oraz zdolności kreowania (symbolicznego i rzeczywistego) świata. Ze względu na charakter problematyki i sposób analizy jest to publikacja będąca ważnym głosem w debacie o współczesnych polskich mediach i polskich dziennikarzach. [?] Nieczęsto się zdarza tak umiejętne wykorzystanie literatury przedmiotu do opisu i wyjaśnienia analizowanych zjawisk. [?] Sądzę, że książka ta może stanowić znakomitą pomoc dydaktyczną dla studentów kierunków społecznych, głównie socjologii i dziennikarstwa. Z recenzji prof. Mariana Niezgody Przedstawiona praca to rozprawa bardzo wartościowa i bardzo potrzebna dla dalszego rozwoju współczesnej wiedzy o komunikowaniu, wiedzy o mediach, a także socjologii mediów. Podobnych prac książkowych jest niewiele w rodzimej literaturze przedmiotowej. Autorka zgromadziła ogromny materiał empiryczny oraz bibliograficzny. Z recenzji prof. Ignacego S. Fiuta
EAN 9788364275241
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788364275241
Autor Ewa Migaczewska
Rok wydania 2013
Język polski
Ilość stron 266
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 23.0x16.0cm