KSIĄŻKA
Html 5 Tworzenie Gier - Seidel J. [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Seidel J.
Ilość stron 511
Okładka miękka
Opis
  • Kod wew.: 159946
  • Autor: SEIDEL J.
  • Rok wydania: 2012
  • Ilosc stron: 511
  • Oprawa: Miękka
  • Wymiary: 168x237
  • ISBN: 978-83-246-4480-3
  • Kod EAN: 9788324644803

Już dziś zacznij tworzyć gry w HTML5! Możliwości nowej odsłony języka HTML są nieprawdopodobne. Jego potencjał można wykorzystać do tworzenia atrakcyjnych stron WWW, funkcjonalnych aplikacji oraz? gier! Ten język świetnie sprawdza się nawet w takiej roli. WebGL, JavaScript oraz CSS3 pozwolą Ci rozwinąć skrzydła. Już dziś możesz podjąć wyzwanie i wraz z autorem tej wspaniałej książki stworzyć swoją pierwszą grę! ''HTML5. Tworzenie gier'' napisano w przeświadczeniu, że książka pomoże Ci przenieść Twoje umiejętności tworzenia stron w świat projektowania gier komputerowych. Nie ma znaczenia, czy jesteś projektantem witryn, który pragnie spróbować swoich sił w nowej dziedzinie, twórcą aplikacji Flash, zainteresowanym nową technologią, czy przyświeca Ci całkowicie inny cel. Książka pokaże Ci, jak użyć dobrze znanych narzędzi, by przebyć przepaść dzielącą tradycyjne witryny od ekscytujących gier. W trakcie lektury poznasz elementy składowe gry oraz charakterystykę urządzeń mobilnych. Zorientujesz się, jakie są kolejne etapy procesu wytwarzania nowej aplikacji. Nauczysz się tworzyć wielowątkowe rozwiązania dzięki technologii Web Workers oraz rysować atrakcyjne elementy graficzne przy użyciu elementu canvas. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak oprogramować sterowanie ruchem oraz jak przygotować efekty dźwiękowe dla Twojej gry, a potem poznasz tajniki tworzenia grafiki 3D oraz przechowywania danych lokalnie w przeglądarce użytkownika. Książka ta w sposób kompleksowy podchodzi do tematu tworzenia gier w języku HTML5. Jeżeli masz choć trochę zapału, dzięki niej z pewnością osiągniesz cel! Już wkrótce będziesz mógł: zaprojektować swoją wyjątkową grę stworzyć zaawansowaną grafikę przy użyciu canvas i WebGL przechowywać dane lokalnie w bazie danych przeglądarki korzystać z wielowątkowości dzięki Web Workers Od pustej strony do pełnowartościowej gry z HTML5!

EAN 9788324644803
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-246-4480-3
Autor Seidel J.
Rok wydania 2012
Ilość stron 511
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 168x237