KSIĄŻKA
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe [KSIĄŻKA]
Kategoria | Psychologia ogólna |
Seria | Exclusive |
Autor | Jakub Woźniak |
Ilość stron | 136 |
Okładka | miękka |
Opis |
Pojedynek z ofertami:
Hiperswazja -- od greckiego hypér (nad) i łacińskiego persuasio (namawiać, przekonywać). Hiperswazja wykracza poza lingwistyczne sztuczki i ślepe rzucanie sugestiami. Skupia się na Twojej postawie, autentyczności i emocjach. Marketerze, copywriterze, handlowcu! Szykuj się do walki. Podnieś rękawicę rzuconą przez rynek i wygraj zadowolenie swojego klienta. Zacznij toczyć bitwy i wygrywać wojny. Sięgaj po sztylety nowych rozwiązań. Zrywaj zawleczki z najpoczytniejszych tematów. Wytaczaj działa skutecznych tekstów. Odbezpieczaj właściwe podejście do odbiorcy. Formuj perswazyjne szyki. Dobry twórca tekstów reklamowych trzyma zawsze rękę na... spuście. Słowa, choć same budowane zaledwie z trzydziestu dwóch liter, tworzą nieomal nieskończoną liczbę kombinacji. A ponieważ również litery możesz zestawiać niemal tak, jak chcesz -- otrzymujesz potężną broń. Jest to kod dostępu do ludzkich głów. Cel, pal! |
EAN | 9788324621347 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2009-05-06 |
ISBN | 83-246-2134-2 |
Seria | Exclusive |
Autor | Jakub Woźniak |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 136 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 122x194 |