KSIĄŻKA
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Zarządzanie
Seria VIP Harvard
Autor Harvard Business School Press
Ilość stron 216
Okładka twarda
Opis

Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu współpracy z kooperantami. To wspólne usuwanie dysfunkcji, które mogą prowadzić do pogorszenia jakości produktów, braku wystarczającego asortymentu w sprzedaży bądź zaniku zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami. Autorzy artykułów w niniejszym zbiorze piszą o tym, jak skutecznie współpracować z kontrahentami. Omawiają prawdziwe przypadki skutecznego i nieskutecznego usprawniania systemów dostaw. Wskazują kluczowe zależności w dystrybucji i radzą, jak na nie reagować, zanim problemy staną się widoczne dla klientów.

  • Znajdowanie oszczędności w zaopatrzeniu: eliminowanie dublujących się działań klienta i dostawcy.
  • Partnerstwo w dystrybucji: tworzenie sieci wspólnych punktów sprzedaży.
  • Mierzenie wydajności współpracy z kooperantami: narzucanie i kontrolowanie rytmu dostaw.
  • Inicjowanie zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami.
  • Budowanie trwałych więzi z kooperantami: zacieśnianie partnerstwa.
  • Tworzenie systemu dostaw przygotowanego na nagłe zmiany zapotrzebowania.

"Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw" to zbiór artykułów o zarządzaniu łańcuchem dostaw, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów. Autorzy prezentowanych tu artykułów omawiają przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.

EAN 9788324609093
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2007-10-03
Tytuł oryginalny Harvard Business Review on Supply Chain Management (Harvard Business Review Paperback Series)
ISBN 978-83-246-0909-3
Seria VIP Harvard
Autor Harvard Business School Press
Tłumaczenie Michał Lipa (artykuły 1, 4, 6), HBR Polska (artykuły 2-3, 5, 7-8)
Wydawca OnePress
Ilość stron 216
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary A5