KSIĄŻKA
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Seria VIP
Autor Harvard Business School
Ilość stron 200
Okładka miękka
Opis
Przywództwo to działanie, nie stanowisko.
Donald H. McGannon

Nie jest łatwo być na szczycie. Zarządzający przechodzą ciągłe sprawdziany -- od najbardziej przyziemnych po najcięższe, zagrażające całej organizacji. Bycie przywódcą to prawdziwe wyzwanie, a umiejętności, które powinien posiadać prawdziwy lider, nie da się zdobyć nawet na najlepszych uniwersytetach. Trudno także zaufać jedynie swojej intuicji. Gra toczy się o zbyt wysoką stawkę - o przyszłość całego przedsiębiorstwa, zespołu, istotnych projektów.

Aby pokonywać przeszkody przy poważnym kryzysie, prosperować w środowisku biznesowym charakteryzującym się szybkimi zmianami i nie stracić orientacji w gąszczu reguł zachowania organizacyjnego, trzeba zdać się na zdobyte wcześniej doświadczenie. Praktyka jest tu wprost nieoceniona. Co jednak ma zrobić początkujący przywódca lub nawet doświadczony menedżer, który znalazł się w zupełnie obcej sobie sytuacji? Skąd czerpać inspirację? Gdzie szukać wskazówek? Ten zbiór przenikliwych artykułów pomoże Ci zmierzyć się z codziennymi wyzwaniami i stać się silniejszym, mądrzejszym i bardziej wiarygodnym liderem.


Autorytety w świecie zarządzania zdradzą Ci, jak:
  • wykorzystać odwagę i zarządzać ryzykiem;
  • umiejętnie gospodarować czasem i przyjmowanymi priorytetami;
  • korzystać z feedbacku;
  • odnajdywać się w nowym otoczeniu rynkowym;
  • tworzyć operacyjne, osobiste i strategiczne sieci kontaktów.

Niniejsza seria dostarcza współczesnym menedżerom cennych informacji -- koniecznych, by stać się konkurencyjnym w szybko zmieniającym się świecie biznesu. Harvard Business Review jest niezbędną pozycją czytelniczą dla osób zarządzających i ambitnych pracowników w organizacjach na całym świecie. Zbiór artykułów prezentuje przełomowe idee oraz stanowiska czołowych myślicieli, poczynając od najwybitniejszych teoretyków, których praca pozwoliła na zdefiniowanie całej dziedziny, a kończąc na młodych talentach, które zmieniają nasz sposób myślenia o sprzedaży, marketingu, komunikacji i zarządzaniu.

EAN 9788324615568
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-05-11
Tytuł oryginalny Harvard Business Review on the Tests of a Leader (Harvard Business Review Paperback Series)
ISBN 978-83-246-1556-8
Seria VIP
Autor Harvard Business School
Tłumaczenie praca zbiorowa
Wydawca OnePress
Ilość stron 200
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary A5