KSIĄŻKA
Harvard Business Review. Przywództwo [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Seria Harvard VIP
Autor Harvard Business School Press
Ilość stron 238
Okładka twarda
Opis

Dobry menedżer nie tylko zarządza pracownikami, ale też inspiruje ich i dostarcza im odpowiedniej motywacji do działania. Umiejętności przywódcze przydadzą się każdemu menedżerowi -- zarówno takiemu, który dopiero rozpoczyna swoją karierę, jak i zajmującemu się zarządzaniem od lat. Jednak czym naprawdę jest przywództwo i jaki ma związek z zarządzaniem? W jaki sposób kierować ludźmi tak, by realizowali założone cele firmy. Jak radzić sobie z pracownikami, którzy nie chcą się "podporządkować"? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań musi znaleźć menedżer, który chce być skutecznym przywódcą.

"Harvard Business Review. Przywództwo" to zbiór artykułów poświęconych roli i zadaniom lidera zespołu, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów -- znani na świecie fachowcy w dziedzinie zarządzania -- przybliżają Czytelnikowi teorie najbardziej uznanych autorytetów dotyczące kierowania ludźmi. Opisują, na czym naprawdę polega praca lidera, podpowiadają, jak uwzględniać indywidualne cechy charakteru pracowników. Dzięki lekturze przekonasz się, że powszechnie panujące opinie na temat źródeł siły i władzy we współczesnym biznesie nie zawsze są słuszne.

  • Rzeczywiste zadania lidera
  • Różnice pomiędzy menedżerem i przywódcą
  • Cechy charakteru niezbędne skutecznemu przywódcy
  • Style zarządzania preferowane w różnych organizacjach
  • Metody rozwiązywania konfliktów pomiędzy pracownikami
  • Granice samodzielności menedżera

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

EAN 9788373619074
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2005-12-13
Tytuł oryginalny Harvard Business Review on Leadership (Harvard Business Review Paperback Series)
ISBN 83-7361-907-0
Seria Harvard VIP
Autor Harvard Business School Press
Tłumaczenie Ewa Jaworska, Michał Lipa, Magda Witkowska
Wydawca OnePress
Ilość stron 238
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary A5