KSIĄŻKA
Gry komputerowe w perspektywie antropologii codzienności - Radosław Bomba [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Socjologia ogólna |
Autor | Radosław Bomba |
Ilość stron | 426 |
Okładka | miękka |
Opis | Praca ta jest dobrym przyczynkiem do studiów kulturoznawczych, gry bowiem to istotny obszar subdyscypliny i kierunku studiów, które określa się jako cyberkulturoznawstwo. Jest wartościowym przewodnikiem intelektualnym po problematyce gier, które już weszły do głównego nurtu kultury popularnej. Nie waham się zatem stwierdzić, że praca stanowić będzie coś w rodzaju referencebook dla przyszłych badaczy społecznego tworzenia rzeczywistości w grach komputerowych. Książka R. Bomby [...] jest pierwszą w polskim piśmiennictwie systematyzacją problematyki gier komputerowych jako fenomenu kulturowego, wykraczającego jednak daleko poza kulturę będącą sferą ekonomii, polityki, nauki, edukacji i in. Prof. dr hab. Kazimierz Krzysztofek Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie |
EAN | 9788380194656 |
Dział | KSIĄŻKA |
ISBN | 9788380194656 |
Autor | Radosław Bomba |
Rok wydania | 2016 |
Język | polski |
Ilość stron | 426 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16.0x22.5cm |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 25 |
Długość (razem z opakowaniem) | 220 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 160 |
Socjologia ogólna
Książki