KSIĄŻKA
Grupy zróżnicowane w edukacji z perspektywy pedagogiki i pedagogiki specjalnej [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Psychologia ogólna |
Ilość stron | 304 |
Okładka | miękka |
Opis | Monografia ma stanowić inspirację do poszukiwania rozwiązań dla specjalistów tworzących przestrzeń dla rozwoju każdego człowieka, w której osoba (niezależnie od różnic indywidualnych) będzie miała możliwość budowania kompetencji własnych w obszarze samoświadomości, samoregulacji i motywacji, dzięki którym będzie mogła w pełni realizować się w życiu. Tak pomyślana przestrzeń dla różnorodności miałaby na celu zmianę postaw w kierunku uznania ważności każdego z nas w społeczeństwie (w procesie edukacji również) i rozumienia bogactwa zasobów otwierających, a nie ograniczających. Grupy zróżnicowane w szeroko rozumianej edukacji stają się codziennością i tworzą podstawy dla koncepcji teoretycznych i rozwiązań praktycznych edukacji włączającej (inclusive education), inaczej często nazywanej edukacją dla wszystkich. I właśnie zaobserwowanie zmiany w postrzeganiu grupy jako maksymalnie zróżnicowanej z jej potencjałem w obszarach zainteresowań pedagogów i pedagogów specjalnych było katalizatorem zebrania w jednym tomie różnych spojrzeń na wspólne i swoiste wyzwania grup \"wyodrębnionych\", a także ich współfunkcjonowania w grupach heterogenicznych. |
EAN | 9788323239505 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2022-01-19 |
ISBN | 9788323239505 |
Rok wydania | 2021 |
Ilość stron | 304 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Psychologia ogólna
Książki