KSIĄŻKA
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Anna Benicewicz-Miazga
Ilość stron 192
Okładka miękka
Opis

Jednym z najważniejszych elementów wizerunku firmy jest wykorzystywany przez nią schemat identyfikacji wizualnej -- logo, papiery firmowe, liternictwo wykorzystywane w pismach, kolorystyka i symbole. Odpowiedni dobór koloru, formy, tekstu i symboli może mieć znaczący wpływ na to, czy firma lub produkt będą rozpoznawane i zapamiętywane, czy też nie. Zaprojektowanie dobrego znaku towarowego lub firmowego, przygotowanie wizytówek i papierów firmowych wymaga poznania znaczenia każdego z tych czterech czynników w procesach marketingowych.

Książka "Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy" zawiera informacje pożyteczne dla każdego, kto chce świadomie, łatwiej i we właściwy sposób zaprojektować swoje logo. Wyjaśnia, czym są przekaz wizualny i identyfikacja wizualna (którą można budować za pomocą logotypów), a także opisuje elementy składowe graficznej komunikacji wizualnej. Książka przedstawia zasady i najważniejsze etapy projektowania elementów identyfikacji wizualnej.

  • Zasady komunikacji wizualnej
  • Odbiór przekazu wizualnego
  • Podstawowe elementy graficzne
  • Formy złożone -- litery i symbole
  • Kolorystyka
  • Odpowiedni dobór nazwy i treści
  • Zasady projektowania logotypów
  • Wizytówki i papier firmowy

Jeśli chcesz poprawić wizerunek Twojej firmy, zwiększyć jej rozpoznawalność wśród klientów, zastosuj wskazówki zawarte w tej książce.

EAN 9788373616424
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2004-12-08
ISBN 83-7361-642-X
Autor Anna Benicewicz-Miazga
Wydawca Helion
Ilość stron 192
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary B5