KSIĄŻKA
Grafika 3d Czasu Rzeczywistego Nowoczesny Opengl - Jacek Matulewski [KSIĄŻKA]

7399

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Systemy operacyjne
Autor Jacek Matulewski
Ilość stron 296
Okładka miękka
Opis Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów dostępnych w Internecie stała się nieaktualna. Publikacja przedstawia nową wersję OpenGL (od wersji 3.3 wzwyż, w tym wersja 4.*) w sposób, który jest interesujący zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy chcieliby "przesiąść się" ze starego OpenGL na nowy. Książka może być traktowana jako podręcznik akademicki, który na przykładzie OpenGL omawia podstawowe pojęcia grafiki 3D. Dowiesz się: jak tworzyć aplikacje korzystające z grafiki trójwymiarowej tworzonej za pomocą OpenGL, w tym z nowych wersji tej biblioteki nauczysz się programować shadery w GLSL poznasz teoretyczne podstawy rachunku macierzy niezbędne w grafice trójwymiarowej poznasz model oświetlenia Phonga i nauczysz się go implementować Powinieneś znać: podstawy programowania w C++, w tym programowania obiektowego podstawową wiedzę o programowaniu dla systemu Windows
EAN 9788301179663
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2014-10-07
ISBN 978-83-01-17966-3
Autor Jacek Matulewski
Rok wydania 2014
Wydawca PWN
Ilość stron 296
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 23.5 x 16.5 cm