KSIĄŻKA
Globalny przemysł kulturowy. Medializacja rzeczy [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Socjologia - pozostałe
Autor Celia Lury, Scott Lash
Ilość stron 320
Okładka broszurowa
Opis Ta książka to fascynująca historia o tym, w jaki sposób przedmioty materialne, takie jak zegarki czy odzież sportowa, stały się wymownymi symbolami kulturowymi i jak produkcja symboli, w postaci rozpoznawalnych globalnie marek, stała się nadrzędnym celem kapitalizmu. Globalny przemysł kulturowy to bogaty zasób źródeł empirycznych i teoretycznych, pokazujących, w jaki sposób przedmioty te - od butów Nike do filmu Toy Story, od globalnej piłki nożnej do sztuki konceptualnej - ulegają metamorfozom i przemieszczają się ponad granicami państw. Globalny przemysł kulturowy ma ambicję stania się dialektyką oświecenia ery globalizacji. To podstawowa lektura dla studentów i wykładowców różnych nauk społecznych.
EAN 9788323331896
Dział KSIĄŻKA
Tytuł oryginalny Globalny przemysł kulturowy. Medializacja rzeczy
Autor Celia Lury, Scott Lash
Rok wydania 2011
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Ilość stron 320
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 15x23 cm
Wysokość (razem z opakowaniem) 17
Długość (razem z opakowaniem) 230
Szerokość (razem z opakowaniem) 150