GRA
Ghost Mill (Nawiedzony młyn) [GRA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Opis Stary zmęczony młynarz odkłada na bok ostatni worek mąki i ściera z czoła krople potu. "Cały dzień ciężko pracowałem w młynie. Gdybym tylko miał kogoś, kto pomógłby mi w noszeniu tych ciężkich worków mąki...". Ledwo wypowiedział te słowa, a do jego uszu dobiegł wesoły śmiech, po czym przez szparę w drzwiach wychyliły się cztery dziecięce główki. "Witaj Młynarzu Darku. My ci pomożemy!" Zanim młynarz zdał sobie sprawę z tego co się dzieje, dzieci zabrały się do pracy. Zaczęły na zewnątrz wynosić worki jeden po drugim. "BUUUU!" Czy to był duch?

Podczas swojej tury gracz rzuca obiema kośćmi i musi zdecydować jak daleko chce poruszyć swój pionek. Ma do wyboru dwie opcje: wykorzystuje tylko jedną z dwóch cyfr lub korzysta z sumy obu wartości. Gracz porusza swój pionek na pola w prawo lub w lewo, przesuwając go o odpowiednią liczbę pól. Jeżeli dane pole jest już zajęte przez inny pionek, gracz umieszcza swój pionek na następnym wolnym w kierunku, w którym się poruszył.

Jedna cyfra i jedno koło młyńskie: gracz przesuwa swój pionek do przodu o liczbę pól odpowiadającą cyfrze. Następnie kręci kołem młyńskim tak daleko jak może, w kierunku wskazanym przez strzałkę. Dwa koła młyńskie: pionek gracza pozostaje na swoim miejscu, a gracz dwukrotnie kręci kołem, w kierunku wskazanym przez strzałkę.

Jeżeli pionek gracza zatrzyma się obok jednego z jego worków mąki, gracz może go natychmiast załadować. W tym celu wsadza worek w szczelinę w swoim pionku. Jeżeli gracz dotrze z workiem mąki do swojego narożnika, udaje mu się bezpiecznie donieść worek do domu. Nadmiarowe oczka
z kości nie są wykorzystywane. Gracz kładzie pełny worek mąki przed sobą, a w wolnym miejscu na planszy wsadza pusty worek.

Gracz obrócił kołem młyńskim i duch go przestraszył? W takim razie odkłada do narożników pionki, które podskoczyły, a załadowane worki mąki, które się na nich znajdowały są umieszczane
z powrotem w szczelinach na planszy. Tura gracza się kończy, a kolejka przechodzi na następną osobę. Zwycięzcą zostaje gracz, któremu jako pierwszemu uda się donieść trzy pełne worki mąki do swojego narożnika.
EAN
Dział GRA
Wiek od 5 lat
Czas gry 15 - 25 min.
Edycja europejska
Liczba graczy 2 - 4
Instrukcja Polska
Zawartość opakowania plansza do gry, 1 drewniane koło młyńskie, 2 kostki do gry, 4 pionki z magnesami, 16 worków mąki, 12 pustych worków, Instrukcja
Wymiary 270x270x55 mm