KSIĄŻKA
Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta - Anna Gorączka, Michał Protasiuk [KSIĄŻKA]

7199

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Marketing
Autor Anna Gorączka, Michał Protasiuk
Ilość stron 206
Okładka miękka
Opis Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie \"attention economy\", zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować. A jest to zadanie coraz trudniejsze (?) W jaki sposób my - badacze marketingowi - nadążamy za zmianami? Czy używane przez nas narzędzia są dobrze dopasowane do wyzwań współczesnego świata i błyskawicznie zmieniającego się respondenta? Czy potrafimy modyfikować swoje podejście i instrumenty badawcze, którymi się na co dzień posługujemy? Ze wstępu autorów Tytułowa gamifikacja (grywalizacja) to wykorzystywanie schematów i mechanizmów znanych z gier poza kontekstem gier, zwłaszcza w różnych działaniach grupowych, w celu zwiększenia zaangażowania osób wykonujących określone zadania. Należy potraktować tę książkę jako zaproszenie do dyskusji i dalszych prac nad rozwojem gamification w praktyce badawczej. To nowatorska publikacja na naszym rynku wydawniczym. prof. dr hab. Małgorzata Bombol Należy bardzo docenić wiedzę autorów w temacie, liczne przykłady z literatury i praktyki zagranicznej oraz opisy własnych eksperymentów. Książkę wzbogacają również komentarze i przykłady starań praktyków z polskiego rynku badań marketingowych. To praktyczny przewodnik po tym, jak dobrze zaprojektować angażujące badanie ilościowe i jakościowe. dr Michał Jan Lutostański
EAN 9788301213763
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2020-11-15
ISBN 978-83-01-21376-3
Autor Anna Gorączka, Michał Protasiuk
Rok wydania 2020
Ilość stron 206
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 165 x 235 x