KSIĄŻKA
Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta - Anna Gorączka, Michał Protasiuk [KSIĄŻKA]
7199
Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni
Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria | Marketing |
Autor | Anna Gorączka, Michał Protasiuk |
Ilość stron | 206 |
Okładka | miękka |
Opis | Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie \"attention economy\", zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować. A jest to zadanie coraz trudniejsze (?) W jaki sposób my - badacze marketingowi - nadążamy za zmianami? Czy używane przez nas narzędzia są dobrze dopasowane do wyzwań współczesnego świata i błyskawicznie zmieniającego się respondenta? Czy potrafimy modyfikować swoje podejście i instrumenty badawcze, którymi się na co dzień posługujemy? Ze wstępu autorów Tytułowa gamifikacja (grywalizacja) to wykorzystywanie schematów i mechanizmów znanych z gier poza kontekstem gier, zwłaszcza w różnych działaniach grupowych, w celu zwiększenia zaangażowania osób wykonujących określone zadania. Należy potraktować tę książkę jako zaproszenie do dyskusji i dalszych prac nad rozwojem gamification w praktyce badawczej. To nowatorska publikacja na naszym rynku wydawniczym. prof. dr hab. Małgorzata Bombol Należy bardzo docenić wiedzę autorów w temacie, liczne przykłady z literatury i praktyki zagranicznej oraz opisy własnych eksperymentów. Książkę wzbogacają również komentarze i przykłady starań praktyków z polskiego rynku badań marketingowych. To praktyczny przewodnik po tym, jak dobrze zaprojektować angażujące badanie ilościowe i jakościowe. dr Michał Jan Lutostański |
EAN | 9788301213763 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2020-11-15 |
ISBN | 978-83-01-21376-3 |
Autor | Anna Gorączka, Michał Protasiuk |
Rok wydania | 2020 |
Ilość stron | 206 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 165 x 235 x |
Marketing
Książki