KSIĄŻKA
Franczyza - droga do sukcesu [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Zarządzanie
Seria Small Business
Autor Magdalena Kinga Stawicka
Ilość stron 208
Okładka miękka
Opis
Sieciowy system profitów
  • Zalety i wady franczyzy
  • Cechy odpowiedniego partnera biznesowego
  • Wzory umów franchisingowych i agencyjnych
  • Franczyzodawcy popularni na polskim rynku

Wybierz partnera dla siebie

Mimo myśli przewodniej ta książka to nie poradnik dla samotnych serc, chociaż udany biznesowy mariaż gwarantuje dostatnie i szczęśliwe życie obu stronom związku. A zasada "razem, choć osobno" nikogo nie ogranicza, dając cudowne poczucie wolności. Myślisz, że to utopia, marzenie ściętej głowy, niemożliwe do spełnienia tak w relacjach interpersonalnych, jak i interesach? W takim razie czas najwyższy, byś otworzył swą głowę (i serce) na franczyzę!

Czym jest franczyza? To koncepcja, która franczyzodawcy gwarantuje sukces, a franczyzobiorcy pozwala minimalizować ryzyko związane z prowadzeniem działalności. To długotrwała umowa na odpłatne udzielenie licencji w zakresie używania marki, znaku firmowego oraz wypracowanego know-how. Książka Franczyza -- droga do sukcesu pomoże obu partnerom podjąć najwłaściwsze decyzje i czerpać z nich duże zyski!



Wasze logo, nasz biznes
  • Korzystanie ze znanej marki i sprawdzonych działań promocyjnych.
  • Sprzedaż sprawdzonych i lubianych produktów.
  • Zarabianie na opłatach licencyjnych.
  • Przykłady z polskiej praktyki: kawiarnie, sklepy obuwnicze, stacje benzynowe, salony prasowe, markety spożywcze i inne.
EAN 9788324610198
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-06-03
ISBN 978-83-246-1019-8
Seria Small Business
Autor Magdalena Kinga Stawicka
Wydawca OnePress
Ilość stron 208
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary A5