KSIĄŻKA
Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Grafika komputerowa
Autor Daniel Bargieł
Ilość stron 156
Okładka miękka
Opis
Książka "Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane" została napisana z myślą o tych osobach, które tworząc we Flashu animacje, najczęściej korzystają z języka skryptowego, jakim jest ActionScript. Zawarty w niej materiał został dobrany tak, aby po jej przeczytaniu każdy mógł stworzyć dowolnie złożony pod względem programistycznym projekt animacji. Książka ta jest przeznaczona dla osób, które nie tylko znają dobrze Flasha MX, ale także potrafią korzystać z języka skryptowego, jakim jest ActionScript.

Ćwiczenia obejmują szeroki zakres zastosowania ActionScriptu. Dzięki nim, będziesz w stanie tworzyć zaawansowane gry we Flashu (także trójwymiarowe), a także wykorzystasz możliwości w zakresie transmisji strumieniowych i aplikacji interaktywnych typu czat. Jednym słowem -- staniesz się prawdziwym ekspertem Flasha.

Omówiono:

  • Animację modelu 3D na podstawie danych zapisanych w pliku XML
  • Tworzenie i animowanie postaci w grach
  • Tworzenie plansz i edytorów plansz
  • Wykrywanie kolizji w grach
  • Tworzenie inteligentnych przeciwników
  • Wykorzystywanie w grach praw fizyki
  • Użycie Flash Communication Server MX do tworzenia transmisji wideo i aplikacji typu chat
EAN 9788373610446
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2003-05-14
ISBN 83-7361-044-8
Autor Daniel Bargieł
Wydawca Helion
Ilość stron 156
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary B5