KSIĄŻKA
Fizyka dla programistów gier [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Programowanie |
Seria | O'Reilly |
Autor | David M. Bourg |
Ilość stron | 362 |
Okładka | miękka |
Opis |
Stosowanie praw fizyki pomaga realistycznie i wiarygodnie modelować w grach, symulacjach i animacjach niemal wszystko, co wokół podskakuje, lata, toczy się, ześlizguje; ogólnie mówiąc, nie pozostaje w spoczynku. "Fizyka dla programistów gier" ma być punktem startowym dla osób zainteresowanych zapewnieniem tworzonym grom realistycznego działania opartego na stosowaniu zasad fizyki.
Część pierwsza to przegląd podstawowych koncepcji mechaniki łącznie z pewnymi aspektami i problemami dynamiki ciał sztywnych, w tym kinematyki, sił i kinetyki. W części drugiej te koncepcje zostaną zastosowane do wybranych zagadnień świata rzeczywistego, np. lotu pocisków i samolotów oraz ruchu łodzi i samochodów. Część trzecia wprowadza symulacje w czasie rzeczywistym i pokazuje ich zastosowanie w grach komputerowych. Oto kilka elementów gier w których realizm znacznie wzrasta po zastosowaniu prawa fizyki:
|
EAN | 9788373611528 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2003-08-27 |
Tytuł oryginalny | Physics for Game Developers |
ISBN | 83-7361-152-5 |
Seria | O'Reilly |
Autor | David M. Bourg |
Tłumaczenie | Krzysztof Masłowski |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 362 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | B5 |
O'Reilly
Programowanie
Książki