KSIĄŻKA
Excelu w marketingu. Sprawnie zaplanuj i rozlicz kampanie - Wojciech Próchnicki [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Wojciech Próchnicki
Ilość stron 107
Okładka miękka
Opis Excel, a w szczególności tabele przestawne, świetnie nadaje się do analizowania danych i tworzenia raportów na potrzeby marketingu. Podczas lektury tej książki Czytelnik dowie się, jak wykorzystać narzędzia Excela do analiz marketingowych.
EAN 9788326957116
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2016-11-23
ISBN 978-83-269-5711-6
Autor Wojciech Próchnicki
Wydanie 1
Rok wydania 2016
Ilość stron 107
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Długość (razem z opakowaniem) 235
Szerokość (razem z opakowaniem) 160