KSIĄŻKA
Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Weronika Świerczyńska-Głownia
Ilość stron 134
Okładka broszurowa
Opis Autorka podjęła się teoretycznej, a także empirycznej analizy jednego z głównych tematów w ramach nauki o mediach, ekonomiki mediów oraz zarządzania mediami. Jak dotąd nie można stwierdzić, że występuje dostatecznie wiele opracowań dotyczących zarządzania w obszarze mediów elektronicznych. W dalszym ciągu problematyka ta jest niezbyt często podejmowana przez badaczy mediów, zwłaszcza z uwzględnieniem podstawowej kategorii odbiorczej tych treści, czyli studentów i doktorantów, a także młodych badaczy zajmujących się problematyką funkcjonowania rynku audiowizualnego w naszym kraju. Biorąc pod uwagę wielość wątków tematycznych przedstawionych w książce, można przewidywać, że znajdzie ona wielu czytelników w kręgu naukowców, badaczy i studentów oraz doktorantów reprezentujących środowisko związane ze studiami w zakresie dziennikarstwa i komunikacji społecznej, socjologii, ekonomii mediów oraz zarządzania mediami.
EAN 9788323338123
Dział KSIĄŻKA
Tytuł oryginalny Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce
Autor Weronika Świerczyńska-Głownia
Rok wydania 2014
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Ilość stron 134
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 17,6x25 cm
Wysokość (razem z opakowaniem) 9
Długość (razem z opakowaniem) 230
Szerokość (razem z opakowaniem) 160