KSIĄŻKA
Etyka Mediów - Paweł Czarnecki [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Socjologia - pozostałe
Autor Paweł Czarnecki
Ilość stron 144
Okładka broszurowa
Opis Normy etyczne funkcjonowania mediów są w zasadzie znane. Podają je liczne podręczniki i kodeksy etyki dziennikarskiej. Celem niniejszej pracy jest wskazanie trudności, na jakie napotyka realizacja tych norm w praktyce. Co ważne, etyka mediów nie może sprowadzać się jedynie do zbioru zasad. Przy ich ustalaniu i ocenie sku­teczności należy wziąć pod uwagę przemiany, jakim podlegają media w wyniku konieczności dostosowania się do gwałtownych przemian całego społeczeństwa, a także rewolucję technolo­giczną w samych mediach. W książce autor stara się nie eksponować różnic pomiędzy mediami komercyjnymi a publicznymi.
EAN 9788372518651
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2007-11-10
Tytuł oryginalny Etyka Mediów
ISBN 978-83-7251-865-1
Autor Paweł Czarnecki
Rok wydania 2008
Wydawca Difin
Ilość stron 144
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23 cm