KSIĄŻKA
Etyka dziennikarstwa. Edukacja. Teoria. Praktyka - Jan Pleszczyński (red.), Elżbieta Pawlak-Hejno (red.) [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Etyka, estetyka
Autor Jan Pleszczyński (red.), Elżbieta Pawlak-Hejno (red.)
Ilość stron 218
Okładka broszurowa
Opis Refleksji o etyce dziennikarskiej nigdy nie jest za dużo - a szczególnie dziś. Nowe media ujawniły wiele nieznanych dotąd problemów o charakterze etycznym, problemów jeszcze słabo rozpoznanych lub nierozpoznanych w ogóle. Rewolucja, jaka na naszych oczach dokonuje się w komunikacji medialnej, której jesteśmy nie tylko świadkami, ale i aktywnymi uczestnikami, umieszcza tradycyjne aspekty dziennikarstwa w nowych kontekstach. Dawno już oswojone - jak mogło się wydawać - problemy nabierają zupełnie innego wymiaru. Wydaje się, że na nowo trzeba zdefiniować nie tylko profesję dziennikarską - dziś przecież nie jest to już zawód elitarny, każdy może być, albo przynajmniej bywać dziennikarzem, ale też zastanowić się, w jakim kierunku powinna ewoluować etyka dziennikarstwa. Jeśli nie podejmiemy takich prób i pozostawimy ją w niezmienionym, zaskorupiałym kształcie, stanie się martwą dziedziną wykładaną tylko w zaciszu sal uniwersyteckich i czasami instrumentalnie wykorzystywaną przez polityków czy samych dziennikarzy.
EAN 9788377841662
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-7784-166-2
Autor Jan Pleszczyński (red.), Elżbieta Pawlak-Hejno (red.)
Rok wydania 2012
Ilość stron 218
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 17x24 cm