KSIĄŻKA
Efekt Wirusowy w Biznesie - Jonah Berger [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Zarządzanie
Autor Jonah Berger
Ilość stron 232
Okładka broszurowa
Opis Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych? SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ? Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz. Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych. - Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych? - Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? - I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność? Jonah Berger, adiunkt na Wydziale Marketingu w Wharton School spędził ostatnie kilka lat szukając odpowiedzi na te pytania. Analizował przyczyny, dla których niektóre testy publikowane na łamach dziennika "The New York Times" trafiają na listę artykułów najczęściej przesyłanych mailem, sprawdzał dlaczego niektóre produkty stają się tematem rozmów oraz to, w jaki sposób społeczny wpływ kształtuje nasze gusta. W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube. Książka Potencjał wirusowy zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu - blendera. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Potencjał wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać. Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.
EAN 9788377466247
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2013-10-25
ISBN 978-83-7746-624-7
Autor Jonah Berger
Rok wydania 2013
Ilość stron 232
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]