KSIĄŻKA
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie [KSIĄŻKA]
Kategoria | E-biznes |
Autor | Michał Łebkowski |
Ilość stron | 240 |
Okładka | miękka |
Opis |
Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?
Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię pisząInternet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu. Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu. Internet ma przyszłość!
Przeczytaj blog autora: O wizerunku w Internecie... i nie tylko |
EAN | 9788324621859 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2009-06-10 |
ISBN | 978-83-246-2185-9 |
Autor | Michał Łebkowski |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 240 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |