KSIĄŻKA
E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online [KSIĄZKA]

7211

Wysyłamy w 24h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499

Zamów w ciągu 1 godziny 59 minut,
a otrzymasz produkt już jutro!

Sprawdź warunki
Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Opis

Zastanawiasz się, co w polskim e-commerce działa, a co stanowi największe wyzwanie? Szukasz sprawdzonych wskazĂłwek, dzięki ktĂłrym usprawnisz i rozwiniesz swĂłj sklep internetowy oraz zwiększysz sprzedaż online?

Książka "E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online" to praktyczny poradnik stworzony przez ikomersiakĂłw dla ikomersiakĂłw.

Autorzy książki - właściciele sklepĂłw internetowych i praktycy sprzedaży - udzielają lekcji prowadzenia sklepu internetowego. Dają wiele dobrych rad, opisują sprawdzone rozwiązania oraz wnioski z często kosztownych błędĂłw, jakie przydarzyły się im w e-commerce.

W publikacji znajdziesz odpowiedzi na pytania najczęściej nurtujące innych właścicieli sklepĂłw internetowych, m.in.:

Jak pogodzić prowadzenie e-sklepu z pracą na etacie? Jak zbudować silną markę, ktĂłrą pokochają klienci? Gdzie szukać źrĂłdeł przewagi konkurencyjnej w e-commerce? Jak zmniejszyć liczbę zwrotĂłw oraz koszty ich obsługi? Jak sobie radzić z rosnącymi kosztami pozyskiwania ruchu? Jak oceniać atrakcyjność potencjalnych rynkĂłw zagranicznych dla e-sklepu? Jak skutecznie sprzedawać na Allegro i na Amazonie? Jak zwiększać wartość zamĂłwień i dobrze się opiekować klientami w e-commerce B2B? Jak się przygotować do sprzedaży lub kupna działającego sklepu internetowego? Jakie rozwiązania popularne za granicą warto wdrożyć w polskich e-sklepach? Uwaga! 290 stron sprawdzonej wiedzy! Książka zawiera tylko dwie ilustracje - leniwca, ktĂłry skończył medycynę oraz kota w jacuzzi z kawy.

Co znajdziesz w książce? 5 przepisĂłw na najlepszy e-sklep

Czy na rynku jest jeszcze miejsce na kolejny e-sklep? Jak sprawić, aby klienci go pokochali, i wyrĂłżnić się spośrĂłd konkurencji? Sprawdzamy, co to znaczy, że jakiś sklep internetowy jest najlepszy na świecie, czy istnieje na niego uniwersalny przepis i jakich składnikĂłw użyć, żeby go stworzyć.

51 praktycznych lekcji e-commerce

Przedstawiamy odpowiedzi na pytania najczęściej nurtujące innych ikomersiakĂłw: jak pogodzić prowadzenie e-sklepu z pracą na etacie, jak dzięki automatyzacji usprawnić e-sklep, jak dbać o klientĂłw, dla kogo jest sprzedaż na Amazonie i jakie popularne zagranicą rozwiązania warto wdrożyć.

Cenne rady od 45 autorĂłw - praktykĂłw

Do wspĂłłpracy zaprosiliśmy właścicieli e-sklepĂłw i praktykĂłw sprzedaży, ktĂłrzy podzielili się sprawdzonymi rozwiązaniami oraz opowiedzieli o często kosztownych błędach, jakie przydarzyły im się w pracy. Efektem jest publikacja pełna cennych, praktycznych lekcji dla innych ikomersiakĂłw.

20 prezentacji e-sklepĂłw od kulis

Pokazujemy kalejdoskop polskiego e-handlu. Przedstawiamy informacje o najefektywniejszych działaniach i kanałach sprzedaży, najlepiej konwertujących usprawnieniach w 20 polskich sklepach internetowych B2C i B2B o rĂłżnej wielkości i z rĂłżnych branż.

Dlaczego warto? Oszczędzisz czas i pieniądze

Przeczytasz 51 cennych lekcji, w ktĂłrych znajdziesz wskazĂłwki, ktĂłre uchronią Cię przed popełnieniem często kosztownych błędĂłw i pomogą stworzyć e-sklep, ktĂłry pokochają klienci.

Praktyczne porady od ikomersiaków dla ikomersiaków

Zyskasz dostęp do cennej wiedzy praktykĂłw e-commerce Sprawdzisz, co działa w polskim e-commerce, a co się nie sprawdza.

Odkryjesz sprawdzone rozwiązania

Poznasz przetestowane przez liderĂłw branży narzędzia i dowiesz się, co działa w polskim e-commerce, a co się nie sprawdza.

Poznasz najnowsze trendy

Dowiesz się, jakie trendy rynkowe w e-commerce warto obserwować i jakie popularne zagranicą rozwiązania wdrożyć.

Książka od redakcji "E-commerce w Praktyce" Poradnik został przygotowany przez redakcję czasopisma "E-commerce w Praktyce", ktĂłre ukazuje się na rynku od 2017 r. i jest cenione za merytoryczne i praktyczne treści oraz przystępną formę prezentacji materiałĂłw. Każde wydanie kwartalnika to ponad 100 stron sprawdzonej wiedzy o e-commerce, dzięki ktĂłrej poznasz najnowsze trendy i narzędzia oraz rozwiniesz i zwiększysz sprzedaż online.

Do wspĂłłpracy przy książce E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online zaprosiliśmy właścicieli e-sklepĂłw i praktykĂłw sprzedaży, ktĂłrzy podzielili się sprawdzonymi rozwiązaniami oraz opowiedzieli o często kosztownych błędach, jakie przydarzyły im się w pracy. Efektem jest publikacja pełna cennych, praktycznych lekcji dla innych ikomersiakĂłw.

Kalejdoskop polskiego e-handlu Ciekawe działania, największe wyzwania i plany rozwoju przedstawiają przedstawiciele sklepĂłw internetowych:

AMW, Answear, Chocolissimo, Coffeedesk, CzasKawy, Decathlon, Domodi, DrTusz., imready Kinkywinky Komputronik, Kubotastor, Lancerto Morele, napogloves., Pomadziarz., Senetic. SIG., TIM., TULsie., wHamaku, Zalando, Z-miłości.pl.

Cennymi wskazĂłwkami dzielą się:

  • Jakub Gierszyński dyrektor ds. e-commerce i marketingu w firmie Inter Cars SA
  • Marcin Janczewski wspĂłłzałożyciel sklepu DrTusz.pl
  • Paweł Mielczarek entuzjasta sprzedaży na Allegro i autor bloga vSprint.pl
  • Michał Wojas e-commerce manager w firmie Wojas SA
  • Paulina Wardęga CMO w firmie Coffeedesk
  • Mateusz Juja wspĂłłwłaściciel sklepĂłw internetowych Pomadziarz.pl oraz NajlepszyBarber.pl
  • Tomasz Serafin dyrektor marketingu i e-commerce w grupie Szkla,
  • Konrad Zach CEO agencji thinkHUB, head of e-commerce w OEX24.com, pomysłodawca i twĂłrca wydarzenia "kawka o eCommerce"
  • Sebastian Muliński COO platformy dla sklepĂłw internetowych IdoSell Shop
  • Justyna Dziegieć chief digital oficer w firmie Burda International Poland
  • Michał Pieprzak konsultant e-commerce, twĂłrca bloga Ekomersiak.pl
  • Adam Jankowiak e-commerce manager w Chocolissimo
  • Mariusz Serafin dyrektor marketingu i e-commerce marki Lancerto
  • Rafał MrĂłz twĂłrca WykorzystajTo.pl, prowadzący szkolenia sprzedażowe i z obsługi klientĂłw w e-commerce
  • Wojciech Tomaszewski chief marketing & e-commerce officer sklepu Answear.com
  • Łukasz Bojar wiceprezes i członek zarządu firmy Senetic SA
  • Natalia Chrobak kierownik zespołu PPC w Morele.net
  • Anna Karczewska senior marketing - expert w imoje ING Bank Śląski
  • Mateusz Zemczak e-commerce manager w imoje ING Bank Śląski
  • Paulina Władzińska social media specialist w firmie Coffeedesk
  • Natalia Kryger specjalistka ds. marketingu w firmie notiOne
  • Małgorzata Weber rzecznik prasowy Agencji Mienia Wojskowego
  • Katarzyna Pura dyrektor ds. marketingu w supermarkecie Bdsklep.pl
  • Agnieszka Oleszczuk-Kalkhoff wspĂłłzałożycielka sklepu TULsie.pl
  • Antonina Grzelak PR & marketing manager firmy notiOne
  • Martyna Głowińska menedżer ds. marketingu i PR w Grupie Domodi
  • Joanna Błaszczok product manager fashion w Grupie Domodi
  • Wojciech Zarzeka e-commerce manager w firmie RGB Elektronika
  • Wojciech Zięba dyrektor e-commerce i omnichannelu w firmie Decathlon Polska
  • Paweł Koperdowski product manager w Grupie Domodi
  • Cyprian Iwuć właściciel marki Rainbow Socks i sklepu SkarpetkoweLove.pl
  • Filip Jaraczewski wspĂłłzałożyciel firmy napo gloves
  • Martin Soboń wspĂłłzałożyciel firmy napo gloves
  • Paweł Fornalski założyciel i prezes spĂłłki IAI
  • Barbara Matkowska-Włosek dyrektor marketingu spĂłłki TIM SA
  • Bartosz Pilch dyrektor e-commerce i marketingu firmy SIG
  • Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk radca prawny w kancelarii MyLo | Pogoda Gładki Grzesiek sp.k.
  • Bartłomiej Serafinowicz adwokat w kancelarii Lawmore
  • Wojciech Herra sprzedawca, menedżer i trener sprzedaży
EAN 9788395140136
Dział KSIĄŻKA
Szerokość (razem z opakowaniem) 160
Długość (razem z opakowaniem) 240