KSIĄŻKA
E-biznes. Poradnik praktyka [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria E-biznes
Autor Maciej Dutko
Ilość stron 184
Okładka miękka
Opis

Biznes usieciowiony

  • Tworzenie sugestywnych ofert
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej
  • Sposoby na zdystansowanie rywali w e-biznesie

Wirtualny biznes - prawdziwe pieniądze

Masz dość pracy na etacie? Nie czerpiesz z niej satysfakcji, a i finansowo pozostawia ona wiele do życzenia? Twoje ambicje sięgają dalej? Jeśli zaczynasz rozważać kwestię pracy na własny rachunek, a przy tym nie chcesz, by początkowe inwestycje uderzyły Cię po kieszeni, e-biznes jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Tu w dość komfortowych warunkach możesz rozwijać działalność i osiągać zyski przy niskich kosztach.

Internet jest środowiskiem, w którym prym wiodą właśnie małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e-usług, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak zrealizować najśmielsze nawet plany.

POZNAJ:
  • warunki i zasady funkcjonowania w środowisku wirtualnym,
  • najbardziej efektywne strategie biznesu internetowego,
  • prawidła komunikacji biznesowej z e-klientem,
  • uroki i korzyści z pracy zdalnej i outsourcingu,
  • zasady unikania najczęstszych pułapek, czyhających na e-przedsiębiorców.
EAN 9788324624850
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2010-02-19
ISBN 978-83-246-2485-0
Autor Maciej Dutko
Wydawca Helion
Ilość stron 184
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 158x235