KSIĄŻKA
E-biznes. 50 kroków do pozyskania nowych klientów [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Łukasz Sosna
Ilość stron 84
Okładka broszurowa
Opis Internet służy nie tylko rozrywce czy nauce - to także doskonały sposób na zarabianie pieniędzy. I ma dwie główne zalety: działa 24 godziny na dobę i dociera do ogromnej rzeszy odbiorców. Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że jeżeli chce prowadzić działalność biznesową, musi zaistnieć w sieci. Dzięki profesjonalnej i funkcjonalnej stronie internetowej każda firma ma szansę zostać zauważona i zacząć przynosić profity.Niniejsza książka ma za zadanie pomóc w skonstruowaniu jak najlepszej strony WWW niezbędnej w prowadzeniu e-biznesu. Zawiera porady, jak najkorzystniej zarówno dla użytkownika, jak i dla wyszukiwarki internetowej umieszczać na witrynie kluczowe informacje. Mówi też o tym, jak pozycjonować stronę w wyszukiwarce Google, jak linkować reklamy, a także jak prowadzić skuteczne kampanie promocyjne, aby strona była odwiedzana przez jak największą liczbę klientów.
Internet służy nie tylko rozrywce czy nauce - to także doskonały sposób na zarabianie pieniędzy. I ma dwie główne zalety: działa 24 godziny na dobę i dociera do ogromnej rzeszy odbiorców. Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że jeżeli chce prowadzić działalność biznesową, musi zaistnieć w sieci. Dzięki profesjonalnej i funkcjonalnej stronie internetowej każda firma ma szansę zostać zauważona i zacząć przynosić profity. Niniejsza książka ma za zadanie pomóc w skonstruowaniu jak najlepszej strony WWW niezbędnej w prowadzeniu e-biznesu. Zawiera porady, jak najkorzystniej zarówno dla użytkownika, jak i dla wyszukiwarki internetowej umieszczać na witrynie kluczowe informacje. Mówi też o tym, jak pozycjonować stronę w wyszukiwarce Google, jak linkować reklamy, a także jak prowadzić skuteczne kampanie promocyjne, aby strona była odwiedzana przez jak największą liczbę klientów.
EAN 9788389529800
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-89529-80-0
Autor Łukasz Sosna
Rok wydania 2011
Wydawca NAKOM
Ilość stron 84
Okładka broszurowa
Wymiary 150 x 210 mm, 15x21 cm