KSIĄŻKA
Deontologia Mediów - Claude-Jean Bertrand [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Media, dziennikarstwo
Seria Z busolą
Autor Claude-Jean Bertrand
Ilość stron 272
Okładka broszurowa
Opis Najnowsza pozycja w serii "Z busolą" poświęcona jest etycznym aspektom funkcjonowania mediów.

- Czy mediom jest potrzebny kodeks etyczny?
- Jak daleko może się posunąć dziennikarz, na przykład pokazując ludzkie cierpienie i śmierć?
- Czy prezenter telewizyjny powinien brać udział w reklamach?
- Czy wolność prasy, radia i telewizji ma jakieś granice?

Coraz częściej zadajemy sobie podobne pytania. Książka Claude'a-Jeana Bertranda, profesora Université de Paris II, ukazuje różne systemy zasad i reguł, które mają się przyczyniać do lepszego wypełniania przez media ich funkcji społecznej. Autor pisze o wartościach, na których opierają się obecne i dawniejsze kodeksy etyczne mediów, cytuje niektóre zapisy, wskazuje braki. Wymienia także stosowane w różnych krajach środki, skłaniające media do większej odpowiedzialności.
EAN 9788321117713
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2007-02-26
Tytuł oryginalny Deontologia Mediów
ISBN 978-83-211-1771-3
Seria Z busolą
Autor Claude-Jean Bertrand
Rok wydania 2007
Wydawca PAX
Ilość stron 272
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 12 x 17 cm
Długość (razem z opakowaniem) 170
Szerokość (razem z opakowaniem) 120
Wysokość (razem z opakowaniem) 15