KSIĄŻKA
Deontologia Mediów - Claude-Jean Bertrand [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Media, dziennikarstwo |
Seria | Z busolą |
Autor | Claude-Jean Bertrand |
Ilość stron | 272 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Najnowsza pozycja w serii "Z busolą" poświęcona jest etycznym aspektom funkcjonowania mediów. - Czy mediom jest potrzebny kodeks etyczny? - Jak daleko może się posunąć dziennikarz, na przykład pokazując ludzkie cierpienie i śmierć? - Czy prezenter telewizyjny powinien brać udział w reklamach? - Czy wolność prasy, radia i telewizji ma jakieś granice? Coraz częściej zadajemy sobie podobne pytania. Książka Claude'a-Jeana Bertranda, profesora Université de Paris II, ukazuje różne systemy zasad i reguł, które mają się przyczyniać do lepszego wypełniania przez media ich funkcji społecznej. Autor pisze o wartościach, na których opierają się obecne i dawniejsze kodeksy etyczne mediów, cytuje niektóre zapisy, wskazuje braki. Wymienia także stosowane w różnych krajach środki, skłaniające media do większej odpowiedzialności. |
EAN | 9788321117713 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2007-02-26 |
Tytuł oryginalny | Deontologia Mediów |
ISBN | 978-83-211-1771-3 |
Seria | Z busolą |
Autor | Claude-Jean Bertrand |
Rok wydania | 2007 |
Wydawca | PAX |
Ilość stron | 272 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 12 x 17 cm |
Długość (razem z opakowaniem) | 170 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 120 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 15 |
Media, dziennikarstwo
Książki