KSIĄŻKA
Crowdfunding Zrealizuj Swój Pomysł Ze Wsparciem Cyfrowego Tłumu - Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Ekonomia
Autor Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak
Ilość stron 280
Okładka miękka
Opis Czym jest crowdfunding? Na to pytanie prościej jest odpowiedzieć przez zaprzeczenie. Crowdfunding nie jest: finansowaniem społecznościowym, piramidą finansową ani bezzwrotną pożyczką uzyskaną od wielu osób. Jest za to demokratyczną i cyfrową metodą finansowania projektów, w ramach której dowolna osoba głosuje swoimi pieniędzmi na jakiś pomysł w zamian za konkretną korzyść. Jest także demokratyczną formą marketingu, łączącą zaufanie i dialog z gospodarką doświadczeń i mechanizmami społecznościowymi. Innymi słowy, crowdfunding to taka forma kapitalizmu, w której o realizacji danego pomysłu decyduje Tłum. Crowdfunding w Polsce rośnie w siłę w miarę rozwoju inwencji i zaradności cyfrowego Tłumu. Coraz więcej artystów, startupów, a nawet organizacji charytatywnych zwraca się bezpośrednio do swoich społeczności w celu pozyskania funduszy na realizację kapitalnych, potrzebnych projektów. To jednak wciąż za mało! Autorzy tej książki zebrali i usystematyzowali wiedzę, którą dzielą się za pośrednictwem poświęconego crowdfundingowi bloga. Dziś oddają w Twoje ręce nie tylko bazę teoretyczną, ale przede wszystkim zestaw narzędzi pozwalających przekonać się, co o Twoich pomysłach sądzi Tłum, który może zadecydować o przyszłości Twoich projektów. Bartosz Filip Malinowski (ur. 1987) - współzałożyciel think tanku WE the CROWD, doktorant zarządzania. Publikuje na łamach "Nowego Marketingu" i "Antywebu". Prowadzi bloga. Racjonalista, humanista, ateista i idealista, szukający właściwych środków do właściwych celów. Marcin Giełzak (ur. 1987) - współzałożyciel think tanku WE the CROWD. Aktywnie uczestniczy w kampaniach crowdfundingowych i prowadzi szkolenia z tego zakresu. Współorganizował pierwsze w Polsce wydarzenia poświęcone ekonomii współdzielonej. Współpracuje m.in. z "Nowym Marketingiem", "Mam StartUp", "Nowym Obywatelem". Autor książki Antykomuniści lewicy (Poznań 2014).
EAN 9788328303416
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2015-03-30
ISBN 978-83-283-0341-6
Autor Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak
Wydanie 2015-03-30
Rok wydania 2015
Ilość stron 280
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 140 x 208 x 16
Szerokość (razem z opakowaniem) 140
Długość (razem z opakowaniem) 210
Wysokość (razem z opakowaniem) 15