KSIĄŻKA
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce - Justyna Bakalarska-Stankiewicz [KSIĄŻKA]

2999

Wysyłamy w 72h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Poradniki branżowe i zawodowe
Autor Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Ilość stron 160
Okładka miękka
Opis

Przewodnik i zeszyt ćwiczeń

Podobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słĂłw.

A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa?

Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie prĂłbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale rĂłwnież w biznesie. By przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swoim produktem, wreszcie ... doprowadzić do transakcji, często stąpa się po niepewnym gruncie.

Tymczasem tak jak w życiu wystarczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane przez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie ... tak samo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematĂłw. Autorka przeprowadzi Cię przez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazĂłwkom wkrĂłtce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami!

W czym Ci pomoże ta książka?

  • w zdefiniowaniu potrzeb i motywacji odbiorcĂłw
  • w skutecznym odpowiadaniu na te potrzeby poprzez angażujące treści
  • w szybszym i prostszym tworzeniu tekstĂłw dzięki znajomości formuł copywriterskich
  • w przełamaniu klątwy wiedzy, by pisać zrozumiale dla każdego odbiorcy
  • w stosowaniu języka korzyści, ktĂłry naprawdę sprzedaje
EAN 9788328387973
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2022-08-12
ISBN 978-83-283-8797-3
Autor Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Ilość stron 160
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 140x208