KSIĄŻKA
Cel II - to nie przypadek [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Własna działalność
Opis

Alex Rogo realizuje z powodzeniem swą misję wiceprezesa holdingu UniCo. Udaje mu się w ciągu roku doprowadzić do rentowności zarządzaną przez niego grupę firm. Jednak rutynowe z pozoru zebranie rady nadzorczej przyjmuje niespodziewany obrĂłt. Mimo spektakularnych wynikĂłw osiągniętych przez Alexa, sytuacja finansowa całego holdingu UniCo nie jest najlepsza. Aby ratować firmę, rada nadzorcza przegłosowuje sprzedaż grupy przedsiębiorstw zarządzanej przez Alexa Rogo.

Co zrobić, by uratować trzy firmy przed przejęciem przez konkurencję i zamknięciem? Jedynym rozwiązaniem jest dokonanie czegoś niemożliwego: w ciągu trzech miesięcy Alex musi w dramatyczny sposĂłb zwiększyć zyski osiągane przez każdą z trzech spĂłłek.

Z pomocą Julii Alex stosuje narzędzia myślowe pomagające uzyskać odpowiedzi na pytania: "Co zmienić?", "Na co to zmienić?" i "Jak spowodować zmianę?". Udaje mu się wypracować przełomowe rozwiązania, ktĂłre mogą odwrĂłcić, wydawałoby się przesądzony, los firm ze swojej grupy. W trakcie tych poszukiwań, Alex wraz ze swoim zespołem dokonują rewolucji w dziedzinie dystrybucji i logistyki, marketingu, sprzedaży oraz strategii zarządzania firmą. Kolejny fenomenalny sukces Alexa uwieńczony jest niespodziewaną nagrodą.

EAN 9788360665046
Dział KSIĄŻKA
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]