KSIĄŻKA
Business intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm - Przemysław Radziszewski [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Przemysław Radziszewski
Ilość stron 220
Okładka miękka
Opis Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły. Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy. Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują. Przemysław Radziszewski - konsultant z ogromnym doświadczeniem biznesowym, lider kilkudziesięciu wdrożeń z zakresu Business Intelligence w dużych firmach z polskim i zagranicznym kapitałem, prowadzi szkolenia z praktycznego wykorzystania Business Intelligence.
EAN 9788375616132
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2016-05-27
ISBN 978-83-7561-613-2
Autor Przemysław Radziszewski
Rok wydania 2016
Ilość stron 220
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 235 x 165
Długość (razem z opakowaniem) 234
Szerokość (razem z opakowaniem) 164
Wysokość (razem z opakowaniem) 10