KSIĄŻKA
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Seria Small Business
Autor Peter Cheverton
Ilość stron 208
Okładka miękka
Opis

Tajniki budowania marki i zarządzania nią

  • Kreowanie marki
  • Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów
  • Pozycjonowanie marki na rynku

We współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka często okazuje się źródłem przewagi nad konkurencją i tym samym -- wzrostu firmy. W świecie marek obowiązują brutalne prawa -- wygrywa najsilniejszy. Dlatego też samo stworzenie marki nie wystarczy -- należy nią zarządzać. Na czym więc polega zarządzanie marką? Czy tylko na wprowadzeniu jej w odpowiedni segment rynku? Zdecydowanie nie. Zarządzanie marką to złożony proces zawierający rozwijanie jej, ochronę, wykorzystywanie jej możliwości i w razie potrzeby -- modyfikowanie jej. Tylko dzięki efektywnemu zarządzaniu marką udaje się w pełni wykorzystać jej potencjał.

Książka "Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki" odsłania tajniki nowoczesnego zarządzania marką. Czytając ją dowiesz się, jak stworzyć markę, która niesie ze sobą ładunek emocjonalny i jak dobrać odpowiednią nazwę dla niej. Nauczysz się kreować nie tylko marki towarów, ale również i usług oraz znajdować dla nich odpowiednie pozycje na rynku. Przekonasz się, że odpowiednio wykreowana marka może przysporzyć Twojej firmie grono lojalnych klientów i poznasz sposoby reklamowania marki oraz analizowania jej pozycji na rynku.

  • Przekazywanie emocji w marce
  • Określanie osobowości marki
  • Budowanie lojalności klienta w oparciu o markę
  • Kreowanie marki usług
  • Znajdowanie odpowiedniego segmentu rynku
  • Rozwijanie marki
  • Budowanie pozytywnych skojarzeń z marką
  • Reklama

Naucz się kreować rozpoznawalną markę.

EAN 9788324603732
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2006-04-18
Tytuł oryginalny How Come Your Brand Isnt Working Hard Enough?: The Essential Guide to Brand Management
ISBN 83-246-0373-5
Seria Small Business
Autor Peter Cheverton
Tłumaczenie Aleksandra Podsiadlik
Wydawca OnePress
Ilość stron 208
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary A5