KSIĄŻKA
Blender Praktyczny Przewodnik Po Modelowaniu Rzeźbieniu I Renderowaniu - Ben Simonds [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Systemy operacyjne |
Seria | n/d |
Autor | Ben Simonds |
Ilość stron | 280 |
Okładka | miękka |
Opis | Popularne i drogie narzędzia do tworzenia grafiki trójwymiarowej mają mocnego konkurenta. Blender, bo o nim mowa, to narzędzie rozwijane od wielu lat. Pozwala ono na tworzenie zaawansowanych grafik i animacji, w niczym nieustępujących pracom wytworzonym za pomocą komercyjnych odpowiedników. Jeżeli chcesz poznać jego możliwości oraz przekształcić Twój fantastyczny pomysł w skończone dzieło, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej na przykładzie trzech projektów poznasz tajniki wydajnej pracy z Blenderem. W trakcie lektury opanujesz środowisko pracy, dostosujesz je do własnych potrzeb oraz przygotujesz się do wstępnego modelowania. Następnie nauczysz się modelować detale oraz korzystać z systemów cząsteczkowych do tworzenia elementów takich, jak włosy lub trawa. W kolejnych rozdziałach przygotujesz tekstury oraz dowiesz się, jak korzystać z różnych materiałów i rodzajów oświetlenia. Na sam koniec przekonasz się, jak wyrenderować Twój projekt, jak wykorzystać GIMP-a do retuszu oraz w jakich kierunkach możesz rozwijać swoje dzieło. Książka ta jest doskonałym źródłem informacji dla użytkowników chcących poznać możliwości aplikacji Blender. |
EAN | 9788324685714 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2014-05-30 |
ISBN | 978-83-246-8571-4 |
Seria | n/d |
Autor | Ben Simonds |
Rok wydania | 2014 |
Ilość stron | 280 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 23.0 x 20.0 cm |
n/d
Systemy operacyjne
Książki