KSIĄŻKA
Benefity. Jak budować atrakcyjną ofertę dla pracowników [KSIĄŻKA]

5699

Wysyłamy w 72h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Zarządzanie
Autor Opracowanie zbiorowe
Ilość stron 212
Okładka miękka
Opis Publikacja prezentuje wszystkie najistotniejsze zagadnienia związane ze świadczeniami pozapłacowymi oferowanymi przez pracodawców. Niezwykle dynamiczna sytuacja na rynku wymaga od organizacji elastycznego podejścia do wypracowanych przez ostatnie lata schematów działania. Jednocześnie może być szansą dla HR na stworzenie nowoczesnych, profesjonalnych polityk w zakresie wynagradzania i motywowania pracowników. W książce przedstawiono m.in.: - plan budowy i wdrożenia spójnej strategii świadczeń pozapłacowych w organizacji (m.in. określenie odbiorców, zasad współpracy z dostawcami, komunikacji, procedury utrzymania systemu oraz monitorowania efektywność pakietu), - opis dobrych praktyk tworzenia polityk benefitowych w organizacjach,- wyniki badań, które prezentują najnowsze trendy rynkowe oraz atrakcyjność i dostępność świadczeń dla pracowników, - politykę benefitów w sytuacji kryzysowej. Autorami poszczególnych rozdziałów są praktycy, wykładowcy i studenci studiów podyplomowych Zarządzania Wynagrodzeniami i Wynikami Pracy Uczelni Łazarskiego oraz członkowie Klubu Compensation & Benefits. Wiedza i doświadczenia, którymi dzielą się z czytelnikami, tworzą niezwykły obraz różnorodności praktyk benefitowych stosowanych w polskich organizacjach.
EAN 9788382233902
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2020-11-30
ISBN 978-83-8223-390-2
Autor Opracowanie zbiorowe
Wydanie 1
Rok wydania 2020
Ilość stron 212
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wysokość (razem z opakowaniem) 10
Szerokość (razem z opakowaniem) 165
Długość (razem z opakowaniem) 240