KSIĄŻKA
Avon. Najbardziej kobieca z firm [KSIĄŻKA]
Kategoria | Biznes - opracowania ogólne |
Seria | Exclusive |
Autor | Laura Klepacki |
Ilość stron | 352 |
Okładka | miękka |
Opis |
Globalna potęga marketingowa na szpilkach
Doświadczenia firmy AVON składają się na jedną z najciekawszych i najbardziej inspirujących historii w dziejach współczesnej gospodarki. Działająca od ponad stu lat, a na polskim rynku świętująca właśnie swoje piętnastolecie, firma AVON akceptuje ciągłą potrzebę zmian i dostosowywania się do rosnących oczekiwań klientek. Z jednej strony ma za sobą nieprawdopodobnie długą i piękną tradycję, czyli lata, podczas których kształtowała własną pozycję rynkową, a z drugiej nie zatraciła umiejętności dostosowywania się do aktualnych warunków i zdolności natychmiastowej asymilacji kulturowej, a także analizy nowych wzorców życia. Ta mikstura po prostu musi mieć zapach sukcesu. AVON dał szansę kobietom. Firma postawiła na ukryte talenty i motywację tej części społeczeństwa, która w czasach rozwoju marki nie miała nawet możliwości głosowania. Przez te wszystkie lata -- z każdą kolejną sprzedaną szminką, pudrem i kremem do twarzy -- AVON pozwalał budować konsultantkom ich własną niezależność. Przy okazji sam rósł w siłę, zdobywał kolejne rynki, kształtował kulturę, angażował się w akcje charytatywne. Dowiedz się, na ile sposobów AVON uczynił świat piękniejszym:
|
EAN | 9788324603800 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2007-08-30 |
Tytuł oryginalny | Avon: Building The Worlds Premier Company for Women |
ISBN | 83-246-0380-8 |
Seria | Exclusive |
Autor | Laura Klepacki |
Tłumaczenie | Joanna Sugiero |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 352 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |