KSIĄŻKA
(Anty)edukacja wczesnoszkolna [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Okładka | miękka ze skrzydełkami |
Ilość stron | 494 |
Opis | Doświadczenia gromadzone przez dziecko podczas różnorodnych interakcji z otoczeniem mogą przyczyniać się do intensywnego rozwoju, mogą mieć mierne skutki rozwojowe lub spowalniać, wygaszać czy zaburzać rozwój jednostki. Również oddziaływania szkoły, w zależności od ich przebiegui jakości, wspierają potencjał dziecka lub - przeciwnie - blokują go, ignorują, a może się nawet zdarzyć, że wyniszczają. Niniejsza książka, będąca efektem pracy kilku nastu Autorów zajmujących się badawczo pierwszymi lata mi instytucjonalnej edukacji najmłodszych, od słania te mechanizmy i cechy polskiej szkoły, które okazują się czynnikami hamującymi rozwój dzieci, ciekawość poznawczą i motywację do uczenia się. Rozpoznanie tych czynników jest podstawowym warunkiem zainicjowania sensownej zmiany edukacyjnej. [...] Tom składa się z szesnastu tekstów należących do trzech obszarów tematycznych: (1) zagadnienia związane z polityką oświatową i działaniem rynku w obszarze wczesnej edukacji, (2) problematyka konstruowania tożsamości młodszych uczniów, (3) tworząca się w ich umysłach wiedza. Celem pracy Autorów jest refleksyjno-krytyczna rekonstrukcja założeń i skutków edukacji wczesnoszkolnej w polskim systemie oświatowym od etapu przygotowania dziecka do szkoły w placówkach przed szkolnych po przez przejście do systemu szkolnego i przez cały okres kształcenia w klasach początkowych w postaci tak zwanej integracji treści. |
EAN | 9788378501763 |
Dział | KSIĄŻKA |
ISBN | 9788378501763 |
Redaktor | Klus-Stańska Dorota |
Rok wydania | 2019 |
Wydanie | 1 |
Język | polski |
Okładka | miękka ze skrzydełkami |
Ilość stron | 494 |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 14.5x20.5cm |
Długość (razem z opakowaniem) | 220 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 140 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 35 |
Pozostałe
Książki