KSIĄŻKA
Analiza Strategiczna Przedsiębiorstwa Wyd.2009 - Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska
Ilość stron 244
Okładka broszurowa
Opis Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
EAN 9788320818246
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-06-02
Tytuł oryginalny Analiza Strategiczna Przedsiębiorstwa Wyd.2009
ISBN 978-83-208-1824-6
Autor Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska
Rok wydania 2009
Wydawca PWE
Ilość stron 244
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23,5 cm